Mumiai troliai ir Sarkanniemi parkas 2 dalis

Kadangi mes turime mažamečių vaikų, kuriems nelabai įdomus įprastinis turistavimas, įvairiausių griuvėsių ar piliakalnių lankymas, todėl keliaudami stengiamės orientuotis į vaikams įdomias vietas. O kas gali būti geriau, nei įvairūs pramogų parkai, Mumių trolių sala ar įvairų šalių Legolendai (teko pabuvoti daniškame ir angliškame, dar laukia malaiziškasis, vokiškasis bei kaliforniškasis :) )
Taigi tęsiant ta vaikiškąja linkme, iš Mumių trolių salos kelionė buvo suplanuota link Sarkanniemi pramogų parko, kuriame, beje randasi ir autentiška ir pati tikriausia "piktųjų paukščių" šalis (Angry Birds land). Mūsų vyresnėlis iki pat atvažiavimo nežinojo apie šį parko "skyrių", tad ekstazės būsenos pamačius piktus paukščius tikrai neišvengėme.
Visai netoli parko, pačiame Tampere mieste buvom išsinuomave kempingo namelį į kurio kainą jau buvo įskaičiuoti bilietai į Sarkanniemi, teko tik sumokėti, berods 5 eurus už mūsų mažėlį.
Parkingas prie parko kainavo irgi 5 eurus, o nuo jo iki pačio parko dar net teko važiuoti autobusu, nes visos artimiausios vietos buvo jau užimtos. O į parką atvažiavome praėjus vos valandai nuo atidarymo. Galvojome, dabar jau šakės, prie atrakcionų lauksime po valandą, tačiau klydome, niekur nereikėjo laukti ilgiau nei po 15 minučių. Vienintelėje vietoje buvo ilgutėėėėlė eilė - prie delfinariumo, bet mes tikrai nestojome į eilę, o nusprendėme ateiti į vieną iš paskutinių pasirodymų, prieš parko uždarymą. Galiu pasakyti, kad taip sumąstę tikrai nesuklydome, į paskutinį pasirodymą praėjome be jokios eilės, stovėjimas kurioje, mažiems vaikams tikrai nesukelia ekstazės, kaip angry birds šalis :-)
Pirmasis mūsų apsilankymas, taipogi išvengus stovėjimo eilėje (ji atsirado gerokai vėliau) buvo Nasinneula apžvalgos bokšte, kuris yra aukščiausias šiaurės šalyse, netgi 130 metrų aukščio. Jis, beje, išaugo labai greitai, netgi per 33 dienas. Geru oru matomumas iš apžvalgos aikštelės siekia 20 kilometrų.

Piktųjų paukščių šalis iš bokšto apžvalgos aikštelės

Burgerių restoranas

Sekantis apsilankymas, žinoma ANGRY BIRDS LAND!!!

Čia galima sutikti ir pačius tikriausius, nors ne tokius jau ir piktus Paukščius bei Kiaules

Arba pabūti jų vietoje :-)

Šis paukštis su kiaule staiga nei iš šio nei iš to pradeda purkšti vandenį ir ypač tada kai kas nors sugalvoja šalia jų nusifotografuoti...

Prisidūkę iki valiai nusprendėme užkrimsti super truper hamburgerių restorane, kuris taip ir vadinasi "Burgers". Hamburgeriai tikrai kokybiški ir skanūs, aišku ne mūsų vaikams, nes jiems idealiausi yra Burger King sumuštiniai... Kainos už hamburgerį prasideda nuo 10 eurų. Sumuštinis tikrai vertas kiekvieno euro.

O čia vienas linksmesnių atrakcionų, kuriame ir sušlapti visai nesunku

Šis supermeno skrydis patiko ir man, nors ir nesu didelis ekstremalių atrakcionų gerbėjas.

Riedlentės nebandėm, bent jau man atrodė gana kraupiai...

Kai kurie iš labiausiai patikusių vaikams

Būnant Sarkanniemi parke būtina aplankyti "Doghill" miestelį/muziejų. Tai pagal suomių rašytojos Mauri Kunnas apsakymus pastatytas miestukas. Labai jauki 19 a. atmosfera, gyvena tikri gyvūnai ir stovi kuo tikriausi senoviški namai.

Galima įeiti į namelių vidų bei pasijusti tikru 19 a. fermos gyventoju.

Vienas iš nuolatinių "Doghill" gyventojų

Kaip jau buvau minėjęs, į delfinariumą nuėjome pačioje apsilankymo pabaigoje, todėl nereikėjo stovėti eilėse, o ir vietas gavome visai neblogas, beje mokėti už įėjimą papildomai nereikia. Vaikams delfinai labai patiko, suaugusiems irgi smagu pailsėti ir akis paganyti.

Taigi prisibuvę iki soties, pavargę ir laimingi, bei išbuvę iki pat parko uždarymo nuvažiavome į kempingą nakvynei. Aišku pervargę vaikai mašinoje užmigo, tad į lovą teko nešte nešti.
Parke dar yra akvariumas bei planetariumas, pastarajame dėl laiko stokos nespėjome apsilankyti. Taip pat galima aplankyti Saros Hilden meno muziejų, į kurį taipogi neužsukome (kitą kartą.. :-) ).
Rekomenduojame šį parką visiems ir suaugusiems ir vaikams, veikti netgi kelias dienas tikrai yra ką, o ir eilėse stovėti nereikia. Ir svarbiausiai - nebūkit pikti kaip Piktieji Paukščiai!!!